Tudi letos so se ekošole predstavile na sejmu Altermed & Flora, ki je potekal od 14. do 16. marca 2025 na Celjskem sejmu. Naslov letošnje teme, ki so jo vrtci, osnovne in srednje šole prikazali na sejmu, je bil TRADICIONALNA IN ZDRAVA PREHRANA V INTERAKCIJI S PODEŽELJEM.
V treh dneh je sodelovalo več kot 600 vzgojiteljev, učiteljev ter mladih iz 158 ustanov, ki so prikazale tematske vsebine, namenjene prehrani, gibanju in zdravju in se predstavile na predstavitvenem odru in demonstracijski kuhinji. Zvrstilo se je veliko navdihujočih predstavitev dobrih praks s področja odgovornega ravnanja s hrano in trajnostnega načina življenja. Mladi so s svojo ustvarjalnostjo, inovativnimi idejami in neizmerno energijo pokazali, kako lahko s premišljenimi odločitvami prispevamo k boj zeleni prihodnosti. Skozi predstavitve so prikazali, kako lahko s preprostimi koraki skrbimo za svoje zdravje in okolje. Predstavili so pomen uravnotežene prehrane in uživanja lokalno pridelane hrane ter prikazali inovativne načine za zmanjševanje odpadne hrane. Na stojnicah so predstavili sodelovanja ustanov z lokalnimi pridelovalci, društvi in poudarili pomen povezovanja podeželja s sodobnim načinom življenja.
Obiskovalci so bili navdušeni nad številnimi dejavnostmi, ki so jih udeleženci prikazali na stojnicah, demonstracijskem odru in demonstracijski kuhinji. Udeleženci so na stojnicah predstavili tudi didaktične igre, kulturno dediščino svojega kraja, različne zelenjavne namaze, jedi iz lokalno pridelanih živil in napitke.
Na predstavitvenem odru so mladi prikazali številne aktivnosti posameznih šol, v demonstracijski kuhinji pa prikazali najraznovrstnejše načine priprave zdrave hrane, napitkov in namazov.
Erasmus+ projekt: Food in schools and climate change – What is the connection, I take action
Na sejmu so sodelovale tudi ustanove, ki so vključene v Erasmus+ projekt, katerega tema je posvečena prehrani v vrtcih in šolah, mentorji pa z mladimi raziskujejo vplive pridelave in odpadne hrane na okolje ter kaj lahko naredimo, da bo ostankov hrane čim manj. Na stojnicah so mentorji predstavili aktivnosti, ki so jih v okviru projekta izvajali z otroki in učenci, ter nova didaktična gradiva, ki so jih ustvarili. Na sejmu so se na stojnici predstavili tudi učitelji iz Grčije, ki sodelujejo v projektu.

OCENJEVALNA KOMISIJA JE STOJNICE TUDI OCENILA, in sicer po naslednjih kriterijih (aktualna in izvirna vsebina razstavnega prostora, jedrnata vsebinska sporočilnost in privlačnost razstavljenih vsebin, preglednost razstavljenih vsebin, letaki in drugo informativno gradivo, komunikacija razstavljavcev z obiskovalci)
ZLATO PRIZNANJE – 25 točk; SREBRNO PRIZNANJE – 24 in 23 točk