Tudi letos so se ekošole predstavile na sejmu Altermed & GreenVita, ki je potekal od 17. do 19. marca na Celjskem sejmu. Naslov letošnje skupne teme je bila ZDRAVA HRANA IN PREHRANA TER TRAJNOSTNI RAZVOJ: IZZIV DANAŠNJEGA ČASA.
V treh dneh je sodelovalo 445 učiteljev, vzgojiteljev ter mladih iz 106 ustanov, ki so prikazale tematske vsebine, namenjene prehrani, gibanju in zdravju. Letošnja rdeča nit predstavitev na stojnicah je bilo proso, saj je bilo vzgojeno med prvimi žiti, ki je odporno proti suši in visoki temperaturi in ima kratko rastno dobo.
Na predstavitvenem odru so mladi prikazali številne aktivnosti posameznih šol, v demonstracijski kuhinji pa prikazali najraznovrstnejše način priprave zdrave hrane, napitkov in namazov.
ZAKLJUČEK NATEČAJA EKO-PAKET
V petek je potekala zaključna prireditev nagradnega natečaja Eko-paket, ki je potekala že šestnajstič. Iz leta v leto otroci in mladi skupaj z mentorji dokazujejo, da je odpadna kartonska embalaža za mleko in sokove odličen material za ustvarjanje novih uporabnih izdelkov v šoli, doma in drugje. Tudi letos so sodelujoči pokazali izjemno domiselnost in hkrati praktičnost. Odpadna KEMS je zaživela v pustnih izdelkih, živalih, mozaikih in mnogih drugih izdelkih. V natečaju je sodelovalo 119 vrtcev in šol z več kot 1600 izdelki. Nagrajenci Eko-paketa.
Nagrajeni izdelki so bili v času sejma razstavljeni na stojnici programa Ekošola.
ZELENI PINGVIN – DRUŽBENA IN TEHNOLOŠKA INOVACIJA
Na sejmu Altermed &Greenvita je bil predstavljen projekt Zeleni pingvin, ki je namenjen izobraževanju mladih o zmanjševanju ogljične emisije, kako uporabljati manj virov energije. Na podlagi pametnih digitalnih tehnologijah za spremljanje podatkov porabe virov energije bodo otroci skozi igro na preprost in razumljiv način spoznavali kaj povzroča ogljični odtis, in kaj lahko vsak sami naredi za izboljšanje stanja.
V treh dneh je sejem obiskalo 19.541 obiskovalcev, ki so si ogledali predstavitve na stojnicah. Na stojnici programa Ekošola je bil poleg maskote Zelenega pingvina obiskovalcem na voljo tudi izobraževalni letak na katerem je bil opisan projekt, partnerji projekta in sodelujoče pilotne šole.
OCENJEVALNA KOMISIJA JE OCENILA TUDI STOJNICE po naslednjih kriterijih (aktualna in izvirna vsebina razstavnega prostora, jedrnata vsebinska sporočilnost in privlačnost razstavljenih vsebin, preglednost razstavljenih vsebin, letaki in drugo informativno gradivo, komunikacija razstavljavcev z obiskovalci).
ZLATO PRIZNANJE – 25 točk; SREBRNO PRIZNANJE – 24 in 23 točk; BRONASTO PRIZNANJE – 22 in 21 točk.